Svaka promjena u životu znači prekretnicu, pokazuje jasnu želju na van. Naše želje i aspiracije išle su upravo u smjeru prihvaćanja novih izazova, učenja, rasta i napretka. Iako svaki odlazak kod frizera ne mora uvijek značiti promjenu koja je vidljiva za sve, postoje odlasci prilikom kojih imate jasno izraženu želju za promjenom koju ste jasno artikulirali i za koju želite da bude primijećena.
Naša mala firma, odlučila se za jedan makeover. Kako svakodnevno savjetujemo klijente kroz EU projekte o važnosti komuniciranja i pozicioniranja brenda i firme, sami smo odlučili se rebranding. Krenuli smo s logom, i dalje smo Euro Projekt Scriptum i dalje nam je niša poslovno savjetovanje unutar sustava EU fondova ali smo sami spoznali da je vrijeme da vam predstavimo novi poboljšani logo.
Odlučili smo napravit novi moderni logo, kao jedan iskorak prema snažnijem djelovanju u novoj financijskoj perspektivi. Novi logo poklopio se sa selidbom u veći prostraniji ured u centar Zagreba. Još snažniji i uhodani tim dobio je pojačanje na adresi Ulica Ivana Banjavčića 13, I. kat.
Nismo ured slučajno izabrali, s modernim konturama u onom kvartu za koji će te reći da je pravi stari zagrebački kvart „onak kak se šika“, dodali smo i novi logo sa sloganom „Umijeće uspjeha do EU fondova“.
Dugo smo promišljali u kojem smjeru želimo ići nakon što smo se pozicionirali kao pouzdana boutique agencija za EU fondove, te smo od početka bili svjesni da je brending postupak i strategija stvaranja svega onoga što će nas okruživati i biti dio nas, našeg identiteta te će nas činiti pouzdanim partnerom u stvaranju uspješnih europskih priča.
Krenuli smo sveobuhvatno kroz vizualni identitet, kreirali knjigu standarda, gdje smo jasno odredili kako ćemo komunicirati kroz logo, slogan, paletu boja, promotivne materijale, fotografije. Postali smo svjesni da će to biti jasan pokazatelj kako naša firma „diše“.
Neki se odluče za rebranding kada prodaje krene dolje, kada klijenti postanu sumnjičavi, počnu tražiti druga poslovna rješenja. Mi smo odlučili da to ne dolazi u obzir, nego da ćemo biti poduzetnici u pravom smislu te riječi. U par godina uspjeli smo se izboriti za ozbiljne klijente unatoč ozbiljnim i velikim konzultantskim kućama s međunarodnim backgroundom. Popeli smo se na vrh, i da se za godinu dana ne dogodi pitanje »Ok, što sad? Gdje smo sad?« našli smo dodatni motiv za uvođenje novih poslovnih ideja i za rebranding kompletne firme.
Na vrhu je teško ostati, i potrebno je naći dodatni „drive“ koji će vas učiniti poduzetnikom u pravom smislu riječi i naći novi smisao u vašom poslovanju. Na kraju dana firma je živi organizam kojeg čine mladi, kreativni ljudi od kojih se može učiti ali i koji su otvorenog uma i čista srca prema novim znanjima, tehnologijama te poslovnim idejama.
Upravo su ti ljudi zaslužni za rebranding firme gdje su stvarno udahnuli novi život koji se na kraju dana očituje u samom poslovanju firme.
Nismo ušli u drastične promjene, jasno smo iskomunicirali nas, ali opet jasno je vidljiv novi ton komuniciranja, novi logo i slogan koji je unaprijedio naše poslovanje.
Ono na što smo posebno ponosni što naša nova osobnost je posebno dobro prošla kod novih – starih klijenata a to je itekako važan pokazatelj i dodatni „drive“.